Hunden upptäckte en sjukt läcker man

Man ska inte utmana mig på vissa saker för ibland har jag inte något stopp..lika lite som att jag har ett filter 😂 Så en helg för några veckor sedan så var jag o hunden ute o gick två motorcyklar körde förbi o den ena glodde som fan. En liten stund senare så stod en av dom på en av husets parkeringar o den andra syntes inte till, men när vi passerade en port så kom han ut o hunden bara "woohoo a hoooman pleawes pet me". Han frågade om hunden var farlig (ja gosa ihjäl någon möjligtvis) o när jag sa nej satte han sig på huk o hunden var in heaven. En minut senare så gick vi där ifrån o jag berättade för en kompis om händelsen o sa att killen var en rikitig hottie. Inte min vanliga typ men det finns ju alltid undantag. Någon dag senare så sa hon att hon utmanade mig att sätta en lapp på hans bil med en komplimang, anonymt, o ta bildbevis. Gjorde jag detta så skulle jag få middag på stan inklusive besök på någon utepub. Hon trodde jag skulle fega men icke!! Så jag satte en lapp där jag skrev typ att även män bör få komplimanger o att han var one hot piece of a man. Jag tog bild o skickade o snart blir det middag ute woop woop. Jag vet inte varför men plötsligt så såg jag honom på en av balkongerna lite då o då under kvällarna o en em kom han ut i bara shorts o fuckeridooo han är het 😂 Så jag ser honom o han ser mig men vet inte att det var jag som satte lappen. Så en kväll när jag var ute med hunden så kom han körandes..han tittade på mig o jag tittade upp under kepskärmen o log lite. Han log tillbaka o nickade ett hej o körde vidare o när han gick in i porten så glodde vi på varandra igen...men asså varför hejar vi när vi bara träffats en minut via hunden??!! Så i morse när det var dax för rastning så tror ni inte på fan att han ska till jobbet o kommer körandes. Jag kände att han tittade så nästan precis när vi var jämsides så kollade jag på honom. Han tittade o det var jag som nickade ett hej som han svarade på o så var han borta. 
Asså han är inte allt min typ egentligen men fuck så läcker han är. En av de äldre damerna sa att en av killarna i huset kör motorcykel o att hon tycker det dånar men han kör ju inte på kvällarna i alla fall 😂🤣 Jag spelade oskyldig o bara Jaha? vem är det då? Där fick jag veta att han bott i huset i minst 8 år, att han haft hund (där plingade det till ett svagt minne av en snubbe på gården med en större hund). Hon visste vad han jobbade med, vad han hette, hur gammal han var, att han var singel etc etc. De gamla damerna är chatterboxes o har full koll på folket i huset (det finns 6 trappuppgångar o en L formad källare med lägenheter). Tydligen var det en tant i en annan uppgång som tyckte han var lite märkvärdig av sig efter det att hans förhållande tagit slut...Asså fatta hur dom jiddrar😂
Berättade för min kompis om all info jag fått o givetvis så var vi tvugna att googla 😆😌 o det poppade upp bilder o fuck man vill bara lick him like a lollipop 😏
 
🤘
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0