Tradigt att gå o dra..

 
Jag har verkligen snöat in på fruktsmoothies med hemgjord sorbet. Mango, citron, ananans, apelsin, gojibär, blåbär, hallon, björnbär..såå smarrigt.
 
 Lite konstigt att ha noll att göra så det går lite upp o ner. Så när det dyker upp blommor så blir dagen genast lite bättre.
 
 Så finns ju odågan med sina små björntassar som alltid är nära o vill mysa.
 
 
Kvällarna blir ljusare o prommisarna läggs senare på kvällen.
 
 När jag jobbar är 10 000 steg något som sker nästan varje dag, så nu är jag inte kan gå i jobbet så försöker jag gå mellan 10-20 tusen steg per dag i veckan. Helgerna gås det bara för "nöjes" skull 🙃
 
 Odågan har ju alltid ett behov att ligga nära folk han gillar. Här försöker M kolla på teve men odågan ansåg att han skulle bli klappad istället 😂 Så här är det ganska ofta när man ska kolla teve, spela spel, måla eller annat...häpp så ligger pälsbollen i vägen eller i synfältet..men det gör ju inte så mycket egentligen för det är ju mysigt ❤
 
 Jag gillar ju kanel..vilket oxå syns varje morgon o jag undrar hur man ska göra för att slippa ha kaneldamm över hela bänken...🤓
 
När det är dax att synda, ja med onyttigt ätande, så blir det ostkrokar crunchy. Jag kan ha chips o vanliga ostkrokar i skåpet hur länge som helst, men inte dessa. Sedan blir det röda polly o cola ferrarisar.
 
Odågan o jag är på äventyr o väntar på bussen som ska ta oss till tåget..som sedan tar oss vidare.
 
 
 
Det blir så ibland när demonerna poppar upp sina huvuden lite väl ofta, då låter jag dom få makten en stund eller två...o i ärlighetens namn så kan det kännas ganska bra 🙈🙉🙊
 
Pöss!!
💋
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0