En passande låt..

Numb
Declan J Donovan
 
You found me
Drowning in the dark
Waiting for the rain to stop
I tried my best
To light this burning heart
But you can't start a fire without its burn
Everything you give I want
But I always take too much
Everything you need I'm not
'Cause I'll always be loveless
I'm sorry I can't give enough
These scars they only leave me numb
I'm paying for my own mistakes
I've given all my feelings away
Everytime you hold me close
I feel you're trying to save a broken soul
I wish that there was more to say
But I've given all my feelings away
Don't pray for me
'Cause I'm about to sink
I'm afraid to break your heart again
I'm tired of fighting
My demons from within
It's a war that I might never win
Everything you give I want
But I always take too much
Everything you need I'm not
 
Kanske är det dax att dra sig undan..Du säger att det är okay som det är, att du inte kan ha ett förhållande för det finns inte tid o plats. Att detta vi gör passar dig.. ändå känner jag ofta att du vill ha mer än jag kan ge. Vi hänger med dina vänner/kollegor ibland o dom ser oss som något vi inte är. Vi är vänner sedan långt tillbaka..vänner med benefits. Då var det samma som nu fast på väg att bli något mer o jag drog, lämnade stan o vi tappade kontakten. När jag var på botten o mitt hjärta blivit slitet ur kroppen på mig så dök du upp i sista minuten. Du hjälpte mig att få rätt på saker, att få mig att hitta en väg upp..o sedan en kväll gick det som det gick o vi är tillbaka där vi en gång började. Ingen kan hångla som du..du hånglar trosorna av en på tre minuter. Jag har sagt att så länge du inte vill mer så är det okay. Sist kändes det som om du kommit dit där du vill ha mer...kanske känner jag fel...Jag tittar på dina jobbkängor som ligger avsparkade i hallen o tänker att kanske måste vi gå tillbaka till basic. Att vi pratar ibland, messar lite o när vi ses så är det sex o sedan hej då o inget annat..
Jag kan inte ge dig mer än så.. en del av mig önskar att jag kunde..men jag har inget kvar att ge mer än det enkla..skratt o sex...mindblowing sex. Sedan är ditt liv inte så lätt att ha ett förhållande i..o ditt jobb är ditt liv..o ger du upp det så tror jag du tappar bort din drive, livslust o dig själv. Du sa du själv valt ett jobb där det är bäst att du lever ensam..av många orsaker o anledningar...o det går inte att få bägge. Även om det gått så är inte jag rätt person för det ändå..o du vet det lika väl som jag gör. 
Du ger mig skratt, närhet, sex, ömhet o när du ligger nära mig så kan jag sova för jag känner mig trygg. Jag vet att du har min rygg för du är min vän o den instinkten finns i dina gener.
Kanske är allt bara i mitt huvud för jag är inne i en funk..
Jag ska nog sluta fundera så mycket o lita på att du har koll..o gå in o lägga mig bredvid dig när jag nu har chansen till sömn...knöla in mig nära din varma oh så sexiga kropp, höra ditt hjärta slå lugnt o känna dina trygga armar runt mig... släppa ner garden o få en natts djup sömn. Kanske försvinner mina hjärnspöken då... 🙂
 
Pöss
🤘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0