1 down and one 2 go

Så jag fick timmisjobbet!! Det blir kanske runt 40 timmar per månad men det ger i allla fall ett par tre tusen mer i plånboken. Kommer att vara sjukad 75% istället för heltid o faller min andra grej ner i soptunnan så kan jag ev få 50% när det börjar närma sig vår o sommar. Vi får se, jag är nöjd med att få in lite extra även om det inte är några summor som genererar möjlighet till ett utsvävande liv. Bara jag slipper vända på kronorna o stå utan när det är mitten av månaden. Just nu är det helt tomt i kassan o det tio dagar tills det kasar in något på kontot. Hur jag ska ta mig till timmisjobbet o få schema, kläder etc vet i fan..
Så fort jag få mitt schema ska jag planera in tid med bonusbarnet 🙂 Som timmis får man ju pengar i efterskott så det lär inte blir något större hallaballoooo men en tur med båt kan vi ju kosta på oss..o kanske bio. I o med mitt nya jobb så kan även bonusbarnet hälsa på farmor o farfar på egen hand, o det är ju lite spännande kanske 😃
 
Pluttisen har kommit in i en riktigt orolig period, han skäller vid minsta ljud, klättrar på folk o försökter trycka in sig så nära han kan..o ska tvätta alla i fejset. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre för honom...
I går var det exakt ett år sedan jag såg xmannen sist..dvs även ett år sedan hundarna träffade husse..o även om det gått den tiden så saknar dom honom fortfarande, i alla fall pluttisen. Ingen blir så glad som honom när bonusbarnet kommer o han är glad o lycklig i flera dagar efteråt. Tänk då vad som skulle hända om han fick träffa husse...
 
Pöss!!
 
 
 
 
 
I'm slaying my demons one by one.
When they fall my pain subsides.
Bit by bit, demon by demon I make my way
back onto my feet.
This war is long and bloody,
but I will regain my power,and I will take back
my life.
Slowly I'm letting you go and one day
my door will be bolted or even welded shut and 
you will be left on the outside.
Forgivness can not be given if you don't ask,
and one day it might be 2 late for that 2.
The stab wounds in my back will heal
but my soul still cries and my heart..
well, my heart can not be put back together..
there's 2 many pieces missing and so many
crushed into smithereens..and a few you took
with you and can't be given back.
I can live without my heart, who needs such a 
fragile thing anyway.
If we had fought we would have been forever,
you and me against the world would not have been 
a cliché.
Now I will be stronger than ever 
and you...I don't know..you will most
likely keep on running from yourself.
That self that I love and will love 'til the
day I die.
But I won't let that be my
weakness, it will be my strenght.
I will conquer my demons
embrace my sorrows
and once again I will stand strong, 
stronger than ever at the top of
my castle..my queendom my rules.. 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0